BACK
|Skirejser

Trysil

Onsdag d. 10.december 2014 kl. 17:00 med DFDS Pearl of Scandinavia København/Oslo. Kahyt m/bad. Videre med nonstop bus til Trysil.

Hjemrejse:

Søndag d. 14. december 2014 kl. 12:00. Bus til Oslo. Afgang DFDS kl. 17:00 med Crown of Scandinavia. Ankomst København 19/12 kl. 09:15.

Med DFDS og DSKIF til Trysil, hvor prisen dækker transport, ophold i hytter på Fageråsen (fra 4 til 40 personers hytter). Slutrengøring incl. I hytterne forefindes TV, sauna, pejs, opvaskemaskine, ovn og mikroovn, div. engøringsmidler og toiletpapir.

Sengelinned kan lejes for dkr. 100,-

Husk håndklæder og sengelinned. Der er 22 skilifter incl. børnelifter. OBS Ny stolelift. Snekanoner og telemarkegnet terræn. Ved Fageråsen 35 km langrendsløjper (skøjt og klassisk) samt lysløjpe nede ved Trysil Knut Arena, hvor der også er et fladt spor på ca. 6 km. Terræn’et er egnet til turløb på turski. I tilfælde af snemangel kører gratis bus mellem Fageråsen og “snekanonpisterne”.

Liftkort

kr. Inklusiv for hele perioden, Betales ved tilmelding senest 2. december 2014. Udleveres på båden.

Instruktion

dkr. 300,- ialt 6 timer(2 x 3 timer). Alpin, langrend og snowboard. Max 8 på holdet. Meddel venligst: Begynder, let øvet, øvet. Betales ved tilmelding senest 9/11. Holdopdeling foretages på båden op.

Kahytter

dkr. 100,- ekstra for kahyt “over vandlininen” tur/retur. Bestilles i”hele” kahytter f.eks. 2, 3 eller 4 personer samlet.

Tilmelding og betaling af rejse, liftkort, instruktion og evt. kahyt “over vandlinien” senest 2. december 2014 til Gentofte Skiklub. Check vedlægges på beløbet inklusiv en specifikation af hvad man ønsker.