BACK

Freestyle camp Tigne i påsken

Tignes eller Valdi’sere

i påsken i uge 12 i 2016

Der er igen DM pukkelpist i Tigne i påsken, samt Freestyle Academy.

Kort fortalt er vi gået sammen med Freestyle Academy (FSA) med at tilbyde gratis undervisning i Pukler, Park (både ski og snowboard) og en slopetyle konkurrence i løbet af ugen. Slopestyle konkurrencen er baseret på at der skal være plads til alle niveauer og alle aldre og derfor ikke en elitær konkurrence, hvor vi vil finde den bedste dansker – det gør vi allerede til DM.

Pukkel DM er traditionens tro fredag i påske uge, hvor alle har haft mulighed for at træne hele ugen.

Turen går til Tignes i påsken, som ud over at have en af de bedste parker, fantastisk freeride også har en pukkel bane, som der står klar hele ugen – endvidere er der ud over DM i pukler, gratis undervisning hver dag i alle freestyle disciplinerne.

Ideen er at samle, nye som gamle freestyle enthusiaster som brænder for sporten og har lyst til at køre en uge sammen, lære en masse og ikke mindst bare have det super sjovt!

Vi vil sklabe en ny tradition, hvor påsken blir mødested for alle klubber, unge og gamle freestyle skiers og boarders.

Som sagt vil undervisningen i parken varetages af FSA, dvs de 4-5 bedste danske freestyle skiers og 3-4 bedste danske boarders vil stå til rådighed med gratis undervisning.

Pukkel undervisningen kører efter samme koncept fra sidste år, hvor landsholds træneren dagligt står til rådighed med gratis undervisning, og til afterski vil der være mulighed for videofejlretning.

Priser: fra ca. 4200,- til 6000 med bus inkl: bus t/r, lejlighed, liftkort. Påsken 2015

Se yderligere info på www.freestyleacademy.dk samt på facebook med samme navn